Covid-19
Режим на обучение в ОУ ,,Св.св.Кирил и Методий с.Места в условията на извънредна епидемична обстановка
Организация на учебния процес в ОУ,,Св.св.Кирил и Методий" от 04.01.2021 година
Съгласно заповед РД 01-718/18.12.2020 г. на МЗ и заповед № РД 09-3610/ 31.12.2020 г. на МОН, от 04.01.2021 г. до 31.01.2021 г. обучението в начален етап се осъществява присъствено.
В ОУ "Св.св.Кирил и Методий" обучението се провежда при следната организация:
1. Обучението на учениците от начален етап се осъществява присъствено, съгласно седмичното разписание на паралелките и групата в ЦОУД. Начало на учебния ден - 8:00 ч.
2. Маските са задължителни за учениците при влизане в сградата и във всички общи помещения на училището.
3. Обучението на учениците от V, VI и VII клас се осъществява от разстояние в електронна среда в платформа Teams, съгласно седмичното разписание на съответните паралелки .Продължителност на учебните часове - 30 мин.
Дневен режим за периода 04.01.2021 г. - 31.01.2021 г.
за V-VII клас:
1 час 08,00 –08,30 ч.
2 час 08,50 – 09,20 ч.
3 час 09,40 – 10,10 ч.
4 час 10,40 – 11,10 ч.
5 час 11,30 – 12,00 ч.
6 час 12,20 – 12,50 ч.
7 час 13,00 – 13,30 ч.
Външни лица се допускат в училището само при неотложна необходимост и при спазване на всички противоепидемични мерки от 8.00 до 17.00 ч.
13.05.2020 г.
1.График на часовете за учениците от 2 до 7 клас в ОУ ,,Св.св.Кирил и Методий"– с. Места
Първи час – 8.30 ч. – 9.00 ч.
Втори час – 9.10 ч. – 9.40 ч.
Трети час – 9.50 ч. – 10.20 ч.Четвърти час – 10.30 ч. – 11.00 ч.
Пети час – 11.10 ч. – 11.40 ч.
Шести час – 11.50 ч. – 12.20 ч.
Седми час – 12.30 ч. – 13.00 ч.
2. Електронни платформи и материали, които използват учителите за осъществяване обучение в електронна среда от разстояние в училището :
– classroom.google.com
– shkolo.bg
– електронни учебници
– viber
-zoom
3. Предприети мерки от ОУ ,,Св.св.Кирил и Методий"– с. Места за недопускане спадане равнището на усвояване на учебния материал при дистанционна форма на обучение
3.1. Поддържане на редовна връзка с родители и ученици от класните ръководители и от учителите по учебни предмети.
3.2. Насърчаване родителите да мотивират и поддържат обучителната активност на учениците и спазване графика на часовете по отделните учебни предмети.
3.3. Насърчаване на ученици от учителите за активно участие в дистанционния процес на обучение.
3.4. Подпомагане работата на родители и ученици, които срещат затруднения при работа с електронни устройства и електронни платформи, като им се дават допълнителни индивидуали инструкции за работа с тях.
3.5. Използване на платформи, достъпни и добре познати на учениците и родителите за работа в часовете.
3.6. Прилагане на проектно базираното обучение.
3.7. Поддържане на непрекъсната комуникация между преподавателите, свързана със задаване на задания на ученици, внедряване на нестандартни методики и иновативни подходи при преподаването на учебното съдържание.
3.8. Насърчаване използването на електронните учебници и други безплатни ресурси.
3.9. Работа с училищния психолог в подкрепа на учители, родители и ученици в създалата се кризисна ситуация.